Sunday, April 26, 2009

aku yang keliru

adus...21 april genap la aku 3 tahn dgn die..tapi thn nie la tahun paling buat kami gile..sbb hubngan kami adenye org ke 3..ape2x pun ak yang bersalh..aku xd niat pun nk curang..just kawan je..ak silap..hati perempuan mane blh tahan bile dh kene dngan ayat2x power lelaki..huhuhu..lebih2x lagi lelaki 2 ade ciri2x yg diidam..huhuhu..2 my bf aku sayng mu sngt..tapi hati ak nk ak bebas n nk hidup single..mlas pk2x sngt lagi gewe nie...kalo ade jodoh ade la kite..aku sayang kamu semua..hope tuhan bagi petnjuk kat aku

3 comments:

  1. mek..bkpe la mu jadi gni..sdey aku dgr...
    dulu beriya ngn paan...da 3 taon tuu..
    bkn 3 bln...
    neway,aku doakn yg terbaek...doakn aku bhgia slalu ngn org baru aku

    ReplyDelete
  2. ya, aku doakan dua2 kwn aku ni bhgia

    ReplyDelete
  3. tq smua kwn2x....syg same kamu smua..

    ReplyDelete