Sunday, July 19, 2009

TIADA KEJUTAN BAGI AKU

hari nie 19.8..aku berjmp dgn ex aku kat Kl..aku sje je keluar jln2x dgn die..dlm p`jlnan ke kL die ade memberithu something dgn aku..tapi aku langsg x sdh n x terkejut..aku blh buat relex je..sbb hati aku rdo n blh trime ape yg dh berlaku..die ckp die dh ade org len..aku tnye btl ke???n mtk die bersmph..n die bersumph dh ade..aku rdo je dgn ape yg dikate..at putra aku tnye die..awek marh x kuar dgn sye???die ckp marah n awek die merjuk xnk bls msg n angkt phne..aku ckp pada die,biakan die rase..mcmane dlu time perempuan itu gngu hubngn kite...ape perasaan sye...skrg bia die rase ape perasaan sye dulu bile ade org gngu pkwe die...ex aku terdiam bile aku kate g2...tapi aku pelik la knpe ex aku nie berubh..sbb sethu aku,mase bersama dgn aku die seorg lelaki setia n xpndg perempuan len lngsg..tpi bile dgn perempuan ini,blh die layn perempuan len dgn msg yg manja???mungkin die kapel dgn peremouan ini sbb sje nk jles kan ak??atau sje nk cuba lupe kan ak??atau sje nk bls dndm dgn perempuan...aku memg tidak phm dgn die skrg..tapi aku boleh berbangga sngt sbb time dgn aku dlu,die xbuat mcm 2 dgn aku.sbb die btl2x percye dgn aku..cuma aku je xhargai kepercyaan die..lagi satu yg aku bngga perempuan len xboleh melawan lagi hebatnya cinta aku dgn die dlu...aku syukur skrg sbb aku dh jdi tabah n boleh trime smua..tq god..2 my ex aku hrp sngt jgn maenkan perasaan org.aku takut jdi mcm aku..,n aku ingt ape yg awk ckp besar..kite n lihat je la ape kesudhn berlaku...hope smua bhgia smua...aminnnnn

2 comments:

  1. mimah, aku pnh rasai pe tu kpahitan brcnta.n aku phm sgt perasaan mg.aku pon sykur Tuhan masih beri masa aku bersama dia.Tp doa la byk2.Kalo dia baik untuk kita, InsyaAllah dia akn jd milik kita.Tabah la ye..aku sayang kamu..friendz 4 ever..

    ReplyDelete
  2. emmmm...tq la..aku pn dh redha..aku percye pda jodoh je..kalo die jodoh dgn aku,1 hari nnti pasti die milik aku..tawakal..smua krj tuhan

    ReplyDelete