Thursday, August 20, 2009

pengajaran untuk smua

kisah aku tulis nie cite benar, berlaku kat diri aku...nk kate sdh xd la..cuma terkilan je la..sbb melibatkan kawan bek aku masa zaman sek.men dlu..kawan yg sama2x sush,mkn sama2x tido sma2x..family aku knl die..mak die pn knl aku..dlu smua masalh aku dgn ex aku cite kat die smua..die yg bnyk bgi nasihat smua.hari nie aku dapt berita yang sngt terkejut sngt..aku thu EX aku nk bertunag hjg thn nie..aku xkesah sbb boleh trime cuma yang aku terkejut kawan bek aku hantr msg ckp raye ke-3 nie die nk bertunag Dgn EX aku????memg terkejut sngt2x smpai mengeletar tngn aku..bayglah org yang kite percye,kite syg kite kongsi smua mslh blh buat mcm 2???dlu die pernh kate dia xkan amek hak kawan,suami org n BEKAS PKWE mbr2x...tapi skrg ape terjadi???aku ckp terkilan...xpela mungkn jdoh die..aku thu dri dlu lagi kawan bek aku mcm suke Ex aku..sbb die pernh ckp kalo dpt org mcm pkwe aku dlu die xkan lps...bile aku putus je dgn die cpt2x die mitak no phne EX aku???pelik kan...nie ke kwan????setakat nie jela hubngn persahabtan aku dgn die..patt la sjak akhr2x nie die tnye aku,aku ade perasaan tak lagi dgn EX aku..aku ingt EX aku yg suh tnye,rupenye die nk bertunang..2 my friends,aku nk nasht je sket jgn mudah sngt percye dgn kawan2x kite w.pun KAWAN BEK sbb rambut sama hitam tapi hati laen2x..

2 comments:

  1. thank mimah!!! aku akan ingat pesan ko.. harap ko tabah ye!! mimah boleh.... (good try)... hehehe...

    ReplyDelete
  2. mimah..
    dasyat tol..
    best fren forever vs boy fren forever...
    moga mum tabah hadapi seme neh..
    ak kene blaja ngn member mum masuk line...
    manusia kdg2 pentingkan diri sendiri...
    ex member pom nk cekup.....
    tunggula 3 taun baru masuk line..
    mimah...syg mum.

    ReplyDelete